Klub Książki Tolle.pl

Księga gości strony www.legacyofkain.glt.pl

wpisz się do księgi gości | załóż własną księgę gości | wróć na stronę

1. Pozdrawiam ;D
Pivot, http://nowytarg.pivotstrony.pl/
Data wpisu: 11:51:43 17-10-2018

2. Pozdrawiam ;D
WodBud, https://sklep.wodbud.com.pl/
Data wpisu: 20:19:09 11-10-2018

3. Serdecznie Pozdrawiam :D
Aptekakamagra, https://www.aptekakamagra.pl/
Data wpisu: 13:28:22 03-10-2018

4. InteresujÄ…ca strona
Maristan, http://www.anatomy.pl/
Data wpisu: 22:54:12 30-12-2017

5. Ktoś tu jeszcze wchodzi? BO pusto coś! Aż szkoda się wpisywać :(
Poziomek92, betonline.net.pl/liga-typerow
Data wpisu: 16:32:09 19-03-2017

6. Ze stronki można się dużo ciekawostek o grze dowiedzieć. A sama gra... Jedna z najlepszych.
Anari Razielim
Data wpisu: 20:17:12 29-11-2015

7. Uuu, kolory jak z piekła rodem:)) Fajne
marek, http://dreampromotion.pl
Data wpisu: 12:15:08 26-11-2015

8. Fajna i bardzo funkcjonalna strona.
Marcin, http://desafio.pl
Data wpisu: 12:11:19 26-11-2015

9. Uwielbiam tę grę, dlatego chętnie tu zaglądam. Nauczyłem się dzięki niej więcej niż tylko podstaw. Dowiedziałem się przede wszystkim więcej na temat fabuły. Powiem szczerze, że jeszcze bardziej się wkręciłem dzięki WAM! : - )
Robcio, http://betonline.net.pl
Data wpisu: 11:32:33 23-08-2015

10. Rewelacyjna strona, dzięki niej zrozumialem bardzej tresc tego. Z wielkim podekscytowaniem i niecierpliwością oczekuje kontynuacji nastepnych serii, ale bedzie swietnie, nie moge sie doczekac!
andrzej, http://www.mag-consulting.biz
Data wpisu: 10:42:38 26-05-2014

11. Fajna strona, nie żartuję, jest na prawdę fajna i serdecznie ją polecam.
Roletka, Moje Gadu-Gadu, http://roletydladomu.pl
Data wpisu: 21:05:00 05-10-2013

12. Cześć. Świetna strona. Świetny również
Marketing internetowy, Moje Gadu-Gadu, efektywni.eu
Data wpisu: 21:03:47 05-10-2013

13. Po raz kolejny przeszedłem Lok: Soul Reaver, LoK: Soul Reaver 2, Lok: Blood Omen 2 i LoK Defiance :-) Czas upływa a ja niezmiennie to kocham:-). Pozdrawiam
pauldeloop
Data wpisu: 18:11:28 04-05-2013

14. Bardzo fajna strona. Nie grałem niestety w żadną z części LoK, ale bardzo zainteresowała mnie fabuła tej serii. Opisałeś bardzo obszernie wszystkie części za co bardzo cie podziwiam. Wątpię, czy kiedykolwiek znalazłbym czas, aby zrobić coś w tym stylu. Wielkie dzięki za twoją pracę.
oQo, Moje Gadu-Gadu
Data wpisu: 21:30:56 24-11-2012

15. Genialna stronka o tej wybitnej gierce, a właściwie serii gier. Pomogła mi zrozumieć całą historię Nosgoth. Wielkie brawa dla autora strony!
Alkin z Laghos, https://www.facebook.com/alejandro.valdez.7315?sk=wall¬if
Data wpisu: 19:13:41 07-11-2012

16. Świetna strona :D
konkretne informacje
PZDR all

TRACZKOLWIEK
Data wpisu: 11:13:42 28-07-2012

17. Hej, świetna strona, konkretna z fajnymi newsami i dodatkami. Tylko jedno, ale co się stało ze spolszczeniem do Soul Reavera 2 w paczce spolszczeń bo takowego po ściągnięciu tam nie ma?
Iza
Data wpisu: 18:37:32 19-04-2012

18. Na prawdę dobra stronka. Zarówno pod względem graficznym jak i merytorycznym :)
karol, http://wrealu.pl/2009/10/wrogowie
Data wpisu: 17:16:59 10-03-2012

19. Kocham te grę czekam na nową część!
hylden
Data wpisu: 16:04:34 30-12-2011

20. Rewelacyjna strona, dzięki niej zrozumienie fabuły stało się bardziej jasne :) Poza tym z ogromną niecierpliwością oczekuje kontynuacji serii
math3ew
Data wpisu: 10:12:50 22-12-2011

21. Kolejna doskonała strona o LoK. Także mam ogromną nadzieją, że będzie kolejna część.
Valarin
Data wpisu: 00:38:17 09-11-2011

22. Seria LoK to czołówka... Fabuła powinna stać na polkah wyzej niz dziela Tolkiena czy kogokolwiek... Marze o kontynuacji, jak mogli zaprzestac prac tego geniuszu?!
Sarafan92
Data wpisu: 16:31:29 28-10-2011

23. Stronka świetna. Dużo informacji ,choć jeszcze kilka by niezaszkodziło. Chwalić tych co LoK'a zorpowszechniają.
Dj Olo
Data wpisu: 19:43:54 30-04-2011

24. Dziwne, że się tutaj nie wpisałem mimo tak długiego czasu od rejestracji dla forum. Niestety nie powiem nic nowego. Strona jest świetna i chyba nie wymaga większych ulepszeń. Razem ze stroną Robaczka pięknie się uzupełniacie, a hardcorowy test fanatyka do dzisiaj niezaliczony. Kiedyś mi się na pewno uda.
Malek
Data wpisu: 16:23:00 28-03-2011

25. Szkoda właśnie, że tak rzadko aktualizujecie - ale stronka ciekawa!
X-men, http://www.nomi.tdnet.com.pl/
Data wpisu: 11:19:31 13-10-2010

wpisz się do księgi gości | załóż własną księgę gości | wróć na stronę

<< Poprzednie wpisy | Następne wpisy >>

Dotychczas księgę gości odwiedziło: 5205 osób

REKLAMA:
Jeśli chcesz się nauczyć tworzyć strony internetowe, a nie masz o tym pojęcia wejdź na bezpłatny Video blog www.VideoWebmaster.pl

Jeśli już potrafisz tworzyć strony internetowe, wejdź na blog z poradami dla średnio-zaawansowanych webmasterów www.PomocnikWebmastera.pl